Vervanging poorten

Vervangen slechte poorten in het achterpad.

Sinds vorig jaar plaatsen wij op verzoek van bewoners een poort in het achterpad. Hiermee kan het gehele achterpad worden afgesloten wat de veiligheid enorm verhoogd. Deze nieuwe poorten zijn fraai om te zien en eenvoudig in het gebruik.

We weten dat er een aantal oude poorten in achterpaden staan die niet goed meer werken.Woonbedrijf biedt u nu de mogelijkheid, zolang het budget ons dat toestaat, om enkele ‘slecht werkende’ poorten te vervangen door een nieuwe poort.

Wanneer de poort die u gebruikt aan vervanging toe is kunt u dat melden in de infowinkel. Een voorwaarde voor het vervangen van de poort is wel dat de poort goed gebruikt wordt en niet open blijft staan. Daarom vragen wij u om de handtekeningen te verzamelen van alle betrokken bewoners of ze instemmen met een nieuwe poort en er ook goed gebruik van zullen maken. De formulieren hiervoor, en van welke adressen u handtekeningen nodig heeft,  kunt u krijgen in de infowinkel.